Žádost o podávání léku dítěti pověřeným pracovníkem školy, poskytovatelem zdravotních služeb
15.9.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Já……………………………………….. ,jako zákonný zástupce dítěte žádám MŠ ……….. o podávání léku mému dítěti pověřeným poskytovatelem zdravotních služeb nebo o pracovníkem školy (označit), v době pobytu mého dítěte v…
Oznámení zákonného zástupce - zahájení individuálního vzdělávání MŠ
30.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Podle ustanovení § 34b odst. 1 a 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, oznamuji individuální vzdělávání…
Plán pedagogické podpory
28.8.2023,
, Zdroj: Verlag DashöferNovela vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných upravuje vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Do této skupiny patří také děti s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Mají tedy nárok na systém…
Plán hlavních úkolů ČŠI pro školní rok 2023/2024
26.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Kritéria hodnocení ČŠI pro školní rok 2023/2024
26.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Individuální vzdělávací plán v mateřské škole
23.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Individuální vzdělávací plán (IVP) je jedním z podpůrných opatření, které slouží k podpoře vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami nebo s mimořádným nadáním. Individuální vzdělávací plán vychází ze školního vzdělávacího programu (ŠVP) příslušné…
Pracovní náplň a zařazení asistenta pedagoga u integrovaného žáka v organizačním řádu školy
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferSmlouva o podmínkách poskytování osobní asistence ve škole
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se sociálním znevýhodněním (8. platová třída)
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferStřední škola, Základní škola a Mateřská škola, XYZ, příspěvková organizace
Pracovní náplň a zařazení asistenta pedagoga u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (7. platová třída)
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se zdravotním postižením (6. platová třída)
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferV náplni práce jsou používány termíny dítě, žák (dále jen „žák”), ředitel, učitel, vychovatel, asistent pedagoga, psycholog, speciální pedagog, dětský lékař, pracovník, metodik, koordinátor, apod. V rámci těchto formulací se rozumějí vždy obě genderové…
Náplň práce asistenta pedagoga u žáka s tělesným postižením
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferSmlouva o poskytnutí osobní asistence
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se sociálním znevýhodněním (8. platová třída)
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferV náplni práce jsou používány termíny žák, učitel, vychovatel, asistent pedagoga, psycholog, speciální pedagog, dětský lékař, pracovník, metodik, koordinátor, apod. V rámci těchto formulací se rozumí vždy obě genderové…
Pracovní smlouva asistenta pedagoga
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferZáznamový arch dítěte/žáka s medikací
2.4.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferNáplň práce asistenta pedagoga poskytujícího pomocné výchovné a organizační činnosti (AP jako podpůrné opatření)
30.3.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferNáplň práce asistenta pedagoga poskytujícího individuální podporu při výchově a vzdělávání (AP jako podpůrné opatření)
21.3.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferTřídní vzdělávací program - předloha obsahu
19.3.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferMetodické doporučení k průběhu individuálního vzdělávání
16.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Stanovisko MŠMT - Doporučení k vedení povinné dokumentace ve školách
16.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Doporučení MŠMT - reakce pedagoga na nevhodné chování
14.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Metodika práce asistenta pedagoga
14.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Metodika práce AP, dítě ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v MŠ
Osobní asistent ve škole
31.10.2019,
, Zdroj: Verlag DashöferInstitut osobní asistence je na základě zákona č. 108/2006 Sb. postaven na právním vztahu založeném smlouvou mezi zákonným zástupcem nezletilého a poskytovatelem této sociální služby, tedy místo osobního asistenta se nezřizuje, a to ani ve třídě či škole.…
Metodika pro pedagogické pracovníky zabývající se problematikou dětí/žáků-cizinců
2.8.2019, Zdroj: Verlag Dashöfer
Evaluace podnětného prostředí - dotazník
12.3.2019, Zdroj: Verlag Dashöfer
Osobní asistence ve školách
30.11.2018,
, Zdroj: Verlag DashöferInstitut osobní asistence je na základě zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, postaven na právním vztahu. Tento vztah je založen smlouvou mezi zákonným zástupcem nezletilého a poskytovatelem této sociální služby, tedy místo osobního asistenta se…
Krizový plán pro prevenci vzniku problémových situací týkajících se žáka s PAS
24.10.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Vzor oznámení zákonného zástupce - ukončení individuálního povinného předškolního vzdělávání
31.5.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Podle ustanovení § 34a odst. 1 a 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, oznamuji ukončení individuálního vzdělávání…
Ověření úrovně očekávaných výstupů při individuálním vzdělávání povinné předškolní docházky - vzor výzvy
25.5.2017,
, Zdroj: Verlag DashöferZákonný zástupce dítěte je povinen dostavit se do mateřské školy k ověření úrovně očekávaných výstupů v jednotlivých oblastech předškolního vzdělávání upravená v ustanovení § 34b odst. 3 školského zákona – individuální vzdělávání: „Ředitel mateřské školy…
Metodika práce asistenta pedagoga - podpůrná opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění
14.2.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Matematika všemi smysly aneb Hejného metoda v MŠ
13.2.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Vzor adaptačního plánu mateřské školy
21.12.2016,
, Zdroj: Verlag DashöferVstup dítěte do mateřské školy je významnou událostí nejen v životě dítěte, ale i v soužití celé rodiny. Děti, které se do té doby pohybovaly převážně v kruhu rodinném, najednou poznávají jinou společnost, nové kamarády i dospělé a nové prostředí. Některé děti…
Poznámky k tvorbě školního vzdělávacího programu ve speciálních školách
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Zásady pro zpracování ŠVP v mateřských školách jsou podrobněji rozvedeny v Manuálu pro přípravu školních (třídních) vzdělávacích programů (2005), a to v podobě, která se týká především běžných škol. Pro potřeby speciálních mateřských škol bylo třeba některé…
Národní strategie ochrany práv dětí
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Manuál k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu MŠ
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Koncepce včasné péče o děti ze socio-kulturně znevýhodňujícího prostředí v oblasti vzdělávání
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Informace MŠMT č. j. 14 453/2005-24 (Věstník MŠMT č. 10/2005)
31.5.2015,
, Zdroj: Verlag Dashöfer