dnes je 27.7.2024

Zralost poznávacích (kognitivních) funkcí

31.5.2024, Mgr. Lenka Polášková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Dostatečná úroveň obecného rozumového nadání odpovídající nárokům počáteční výuky je jedním ze základních předpokladů vzdělavatelnosti vůbec. Je důležitou podmínkou toho, aby dítě bylo schopno chápat probíranou látku. Vývoj většiny dětí odpovídá věku, některé…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Žádost o podávání léku dítěti pověřeným pracovníkem školy, poskytovatelem zdravotních služeb

15.9.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer

Já……………………………………….. ,jako zákonný zástupce dítěte žádám MŠ ……….. o podávání léku mému dítěti pověřeným poskytovatelem zdravotních služeb nebo o pracovníkem školy (označit), v době pobytu mého dítěte v…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Oznámení zákonného zástupce - zahájení individuálního vzdělávání MŠ

30.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer

Podle ustanovení § 34b odst. 1 a 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, oznamuji individuální vzdělávání…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Plán pedagogické podpory

28.8.2023, Mgr. Lenka Polášková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Novela vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných upravuje vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Do této skupiny patří také děti s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Mají tedy nárok na systém…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Plán hlavních úkolů ČŠI pro školní rok 2023/2024

26.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Kritéria hodnocení ČŠI pro školní rok 2023/2024

26.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Dotazník školní zralosti

24.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Individuální vzdělávací plán v mateřské škole

23.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer

Individuální vzdělávací plán (IVP) je jedním z podpůrných opatření, které slouží k podpoře vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami nebo s mimořádným nadáním. Individuální vzdělávací plán vychází ze školního vzdělávacího programu (ŠVP) příslušné…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Smlouva o podmínkách poskytování osobní asistence ve škole

15.6.2021, Mgr. Martin Kaplán, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Pracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se sociálním znevýhodněním (8. platová třída)

15.6.2021, Mgr. Martin Kaplán, Zdroj: Verlag Dashöfer

Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, XYZ, příspěvková organizace

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Pracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se zdravotním postižením (6. platová třída)

15.6.2021, Mgr. Martin Kaplán, Zdroj: Verlag Dashöfer

V náplni práce jsou používány termíny dítě, žák (dále jen „žák”), ředitel, učitel, vychovatel, asistent pedagoga, psycholog, speciální pedagog, dětský lékař, pracovník, metodik, koordinátor, apod. V rámci těchto formulací se rozumějí vždy obě genderové…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Náplň práce asistenta pedagoga u žáka s tělesným postižením

15.6.2021, Mgr. Martin Kaplán, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Registrovaní | Asistent pedagoga

Smlouva o poskytnutí osobní asistence

15.6.2021, Mgr. Martin Kaplán, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Pracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se sociálním znevýhodněním (8. platová třída)

15.6.2021, Mgr. Martin Kaplán, Zdroj: Verlag Dashöfer

V náplni práce jsou používány termíny žák, učitel, vychovatel, asistent pedagoga, psycholog, speciální pedagog, dětský lékař, pracovník, metodik, koordinátor, apod. V rámci těchto formulací se rozumí vždy obě genderové…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Pracovní smlouva asistenta pedagoga

15.6.2021, Mgr. Martin Kaplán, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Záznamový arch dítěte/žáka s medikací

2.4.2020, Bc. Lenka Polášková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Třídní vzdělávací program - předloha obsahu

19.3.2020, Bc. Lenka Polášková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Rámcový vzdělávací program pro MŠ

15.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Doporučení MŠMT - reakce pedagoga na nevhodné chování

14.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Metodika práce asistenta pedagoga

14.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer

Metodika práce AP, dítě ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v MŠ

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Osobní asistent ve škole

31.10.2019, Bc. Lenka Polášková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Institut osobní asistence je na základě zákona č. 108/2006 Sb. postaven na právním vztahu založeném smlouvou mezi zákonným zástupcem nezletilého a poskytovatelem této sociální služby, tedy místo osobního asistenta se nezřizuje, a to ani ve třídě či škole.…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Evaluace podnětného prostředí - dotazník

12.3.2019, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Osobní asistence ve školách

30.11.2018, Bc. Lenka Polášková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Institut osobní asistence je na základě zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, postaven na právním vztahu. Tento vztah je založen smlouvou mezi zákonným zástupcem nezletilého a poskytovatelem této sociální služby, tedy místo osobního asistenta se…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Předloha hospitačního záznamu ČŠI

16.8.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

SWOT analýza - VZOR

9.8.2017, Bc.Lenka Polášková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Vzor oznámení zákonného zástupce - ukončení individuálního povinného předškolního vzdělávání

31.5.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer

Podle ustanovení § 34a odst. 1 a 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, oznamuji ukončení individuálního vzdělávání…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Ověření úrovně očekávaných výstupů při individuálním vzdělávání povinné předškolní docházky - vzor výzvy

25.5.2017, JUDr. Hana Poláková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Zákonný zástupce dítěte je povinen dostavit se do mateřské školy k ověření úrovně očekávaných výstupů v jednotlivých oblastech předškolního vzdělávání upravená v ustanovení § 34b odst. 3 školského zákona – individuální vzdělávání: „Ředitel mateřské školy…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Matematika všemi smysly aneb Hejného metoda v MŠ

13.2.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Vzor adaptačního plánu mateřské školy

21.12.2016, Bc. Lenka Polášková, Zdroj: Verlag Dashöfer

Vstup dítěte do mateřské školy je významnou událostí nejen v životě dítěte, ale i v soužití celé rodiny. Děti, které se do té doby pohybovaly převážně v kruhu rodinném, najednou poznávají jinou společnost, nové kamarády i dospělé a nové prostředí. Některé děti…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Poznámky k tvorbě školního vzdělávacího programu ve speciálních školách

21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer

Zásady pro zpracování ŠVP v mateřských školách jsou podrobněji rozvedeny v Manuálu pro přípravu školních (třídních) vzdělávacích programů (2005), a to v podobě, která se týká především běžných škol. Pro potřeby speciálních mateřských škol bylo třeba některé…

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Hodnocení v pojetí RVP PV

21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Národní strategie ochrany práv dětí

21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Asistent pedagoga

Informace MŠMT č. j. 14 453/2005-24 (Věstník MŠMT č. 10/2005)

31.5.2015, PhDr. Marta Teplá, Zdroj: Verlag Dashöfer

Přístupné pro: Registrovaní | Asistent pedagoga
Nahrávám...
Nahrávám...