Pracovní náplň a zařazení asistenta pedagoga u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
30.6.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se sociálním znevýhodněním (8. platová třída)
30.6.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferNáplň práce asistenta pedagoga u žáka s tělesným postižením
30.6.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň a zařazení asistenta pedagoga u integrovaného žáka v organizačním řádu školy
30.6.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se zdravotním postižením (6. platová třída)
30.6.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se sociálním znevýhodněním (8. platová třída)
30.6.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferSmlouva o podmínkách poskytování osobní asistence ve škole
1.6.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní smlouva - asistent pedagoga (VZOR)
1.6.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferSmlouva o poskytnutí osobní asistence
1.6.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferZralost poznávacích (kognitivních) funkcí
31.5.2024,
, Zdroj: Verlag DashöferDostatečná úroveň obecného rozumového nadání odpovídající nárokům počáteční výuky je jedním ze základních předpokladů vzdělavatelnosti vůbec. Je důležitou podmínkou toho, aby dítě bylo schopno chápat probíranou látku. Vývoj většiny dětí odpovídá věku, některé…
Žádost o podávání léku dítěti pověřeným pracovníkem školy, poskytovatelem zdravotních služeb
15.9.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Já……………………………………….. ,jako zákonný zástupce dítěte žádám MŠ ……….. o podávání léku mému dítěti pověřeným poskytovatelem zdravotních služeb nebo o pracovníkem školy (označit), v době pobytu mého dítěte v…
Oznámení zákonného zástupce - zahájení individuálního vzdělávání MŠ
30.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Podle ustanovení § 34b odst. 1 a 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, oznamuji individuální vzdělávání…
Plán pedagogické podpory
28.8.2023,
, Zdroj: Verlag DashöferNovela vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných upravuje vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Do této skupiny patří také děti s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Mají tedy nárok na systém…
Plán hlavních úkolů ČŠI pro školní rok 2023/2024
26.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Kritéria hodnocení ČŠI pro školní rok 2023/2024
26.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Individuální vzdělávací plán v mateřské škole
23.8.2023, Zdroj: Verlag Dashöfer
Individuální vzdělávací plán (IVP) je jedním z podpůrných opatření, které slouží k podpoře vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami nebo s mimořádným nadáním. Individuální vzdělávací plán vychází ze školního vzdělávacího programu (ŠVP) příslušné…
Záznamový arch dítěte/žáka s medikací
2.4.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferNáplň práce asistenta pedagoga poskytujícího pomocné výchovné a organizační činnosti (AP jako podpůrné opatření)
30.3.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferNáplň práce asistenta pedagoga poskytujícího individuální podporu při výchově a vzdělávání (AP jako podpůrné opatření)
21.3.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferTřídní vzdělávací program - předloha obsahu
19.3.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferMetodické doporučení k průběhu individuálního vzdělávání
16.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Stanovisko MŠMT - Doporučení k vedení povinné dokumentace ve školách
16.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Doporučení MŠMT - reakce pedagoga na nevhodné chování
14.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Metodika práce asistenta pedagoga
14.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Metodika práce AP, dítě ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v MŠ
Osobní asistent ve škole
31.10.2019,
, Zdroj: Verlag DashöferInstitut osobní asistence je na základě zákona č. 108/2006 Sb. postaven na právním vztahu založeném smlouvou mezi zákonným zástupcem nezletilého a poskytovatelem této sociální služby, tedy místo osobního asistenta se nezřizuje, a to ani ve třídě či škole.…
Metodika pro pedagogické pracovníky zabývající se problematikou dětí/žáků-cizinců
2.8.2019, Zdroj: Verlag Dashöfer
Evaluace podnětného prostředí - dotazník
12.3.2019, Zdroj: Verlag Dashöfer
Osobní asistence ve školách
30.11.2018,
, Zdroj: Verlag DashöferInstitut osobní asistence je na základě zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, postaven na právním vztahu. Tento vztah je založen smlouvou mezi zákonným zástupcem nezletilého a poskytovatelem této sociální služby, tedy místo osobního asistenta se…
Krizový plán pro prevenci vzniku problémových situací týkajících se žáka s PAS
24.10.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Vzor oznámení zákonného zástupce - ukončení individuálního povinného předškolního vzdělávání
31.5.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Podle ustanovení § 34a odst. 1 a 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, oznamuji ukončení individuálního vzdělávání…
Ověření úrovně očekávaných výstupů při individuálním vzdělávání povinné předškolní docházky - vzor výzvy
25.5.2017,
, Zdroj: Verlag DashöferZákonný zástupce dítěte je povinen dostavit se do mateřské školy k ověření úrovně očekávaných výstupů v jednotlivých oblastech předškolního vzdělávání upravená v ustanovení § 34b odst. 3 školského zákona – individuální vzdělávání: „Ředitel mateřské školy…
Metodika práce asistenta pedagoga - podpůrná opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění
14.2.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Matematika všemi smysly aneb Hejného metoda v MŠ
13.2.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Vzor adaptačního plánu mateřské školy
21.12.2016,
, Zdroj: Verlag DashöferVstup dítěte do mateřské školy je významnou událostí nejen v životě dítěte, ale i v soužití celé rodiny. Děti, které se do té doby pohybovaly převážně v kruhu rodinném, najednou poznávají jinou společnost, nové kamarády i dospělé a nové prostředí. Některé děti…
Koncepce včasné péče o děti ze socio-kulturně znevýhodňujícího prostředí v oblasti vzdělávání
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Poznámky k tvorbě školního vzdělávacího programu ve speciálních školách
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Zásady pro zpracování ŠVP v mateřských školách jsou podrobněji rozvedeny v Manuálu pro přípravu školních (třídních) vzdělávacích programů (2005), a to v podobě, která se týká především běžných škol. Pro potřeby speciálních mateřských škol bylo třeba některé…
Manuál k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu MŠ
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Národní strategie ochrany práv dětí
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Informace MŠMT č. j. 14 453/2005-24 (Věstník MŠMT č. 10/2005)
31.5.2015,
, Zdroj: Verlag Dashöfer