Smlouva o podmínkách poskytování osobní asistence ve škole
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň a zařazení asistenta pedagoga u integrovaného žáka v organizačním řádu školy
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň a zařazení asistenta pedagoga u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (7. platová třída)
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se sociálním znevýhodněním (8. platová třída)
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferStřední škola, Základní škola a Mateřská škola, XYZ, příspěvková organizace
Náplň práce asistenta pedagoga u žáka s tělesným postižením
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se zdravotním postižením (6. platová třída)
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferV náplni práce jsou používány termíny dítě, žák (dále jen „žák”), ředitel, učitel, vychovatel, asistent pedagoga, psycholog, speciální pedagog, dětský lékař, pracovník, metodik, koordinátor, apod. V rámci těchto formulací se rozumějí vždy obě genderové…
Smlouva o poskytnutí osobní asistence
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferPracovní náplň asistenta pedagoga u žáka se sociálním znevýhodněním (8. platová třída)
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferV náplni práce jsou používány termíny žák, učitel, vychovatel, asistent pedagoga, psycholog, speciální pedagog, dětský lékař, pracovník, metodik, koordinátor, apod. V rámci těchto formulací se rozumí vždy obě genderové…
Pracovní smlouva asistenta pedagoga
15.6.2021,
, Zdroj: Verlag DashöferZáznamový arch dítěte/žáka s medikací
2.4.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferNáplň práce asistenta pedagoga poskytujícího pomocné výchovné a organizační činnosti (AP jako podpůrné opatření)
30.3.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferNáplň práce asistenta pedagoga poskytujícího individuální podporu při výchově a vzdělávání (AP jako podpůrné opatření)
21.3.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferTřídní vzdělávací program - předloha obsahu
19.3.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferMetodické doporučení k průběhu individuálního vzdělávání
16.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Stanovisko MŠMT - Doporučení k vedení povinné dokumentace ve školách
16.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Metodika práce asistenta pedagoga
14.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Metodika práce AP, dítě ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v MŠ
Doporučení MŠMT - reakce pedagoga na nevhodné chování
14.1.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer
Náležitosti plánu pedagogické podpory dítěte v mateřské škole
14.1.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferAktuálně je situace taková, že školy, a to včetně mateřských, mají zcela na úrovni dobrovolnosti, zda první stupeň u dítěte nastaví či nikoli. Škola zpracuje PLPP tehdy, pokud vyhodnotí, že samostatné zohlednění individuálních potřeb dítěte/žáka nepostačuje.…
Individuální vzdělávací plán v mateřské škole
13.1.2020,
, Zdroj: Verlag DashöferOd 1. 9. 2016 jsme zaznamenali celkem čtyři novely v konceptu společného vzdělávání. Poslední je vyhláška č. 248/2019 Sb., kterou se mění vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, ve znění pozdějších…
Osobní asistent ve škole
31.10.2019,
, Zdroj: Verlag DashöferInstitut osobní asistence je na základě zákona č. 108/2006 Sb. postaven na právním vztahu založeném smlouvou mezi zákonným zástupcem nezletilého a poskytovatelem této sociální služby, tedy místo osobního asistenta se nezřizuje, a to ani ve třídě či škole.…
Metodika pro pedagogické pracovníky zabývající se problematikou dětí/žáků-cizinců
2.8.2019, Zdroj: Verlag Dashöfer
Osobní asistence ve školách
30.11.2018,
, Zdroj: Verlag DashöferInstitut osobní asistence je na základě zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, postaven na právním vztahu. Tento vztah je založen smlouvou mezi zákonným zástupcem nezletilého a poskytovatelem této sociální služby, tedy místo osobního asistenta se…
Krizový plán pro prevenci vzniku problémových situací týkajících se žáka s PAS
24.10.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Soubor indikátorů rozvoje sociální gramotnosti pro předškolní vzdělávání
16.8.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Ověření úrovně očekávaných výstupů při individuálním vzdělávání povinné předškolní docházky - vzor výzvy
25.5.2017,
, Zdroj: Verlag DashöferZákonný zástupce dítěte je povinen dostavit se do mateřské školy k ověření úrovně očekávaných výstupů v jednotlivých oblastech předškolního vzdělávání upravená v ustanovení § 34b odst. 3 školského zákona – individuální vzdělávání: „Ředitel mateřské školy…
Metodika práce asistenta pedagoga - podpůrná opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění
14.2.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Matematika všemi smysly aneb Hejného metoda v MŠ
13.2.2017, Zdroj: Verlag Dashöfer
Vzor adaptačního plánu mateřské školy
21.12.2016,
, Zdroj: Verlag DashöferVstup dítěte do mateřské školy je významnou událostí nejen v životě dítěte, ale i v soužití celé rodiny. Děti, které se do té doby pohybovaly převážně v kruhu rodinném, najednou poznávají jinou společnost, nové kamarády i dospělé a nové prostředí. Některé děti…
Manuál k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu MŠ
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Koncepce včasné péče o děti ze socio-kulturně znevýhodňujícího prostředí v oblasti vzdělávání
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Poznámky k tvorbě školního vzdělávacího programu ve speciálních školách
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Zásady pro zpracování ŠVP v mateřských školách jsou podrobněji rozvedeny v Manuálu pro přípravu školních (třídních) vzdělávacích programů (2005), a to v podobě, která se týká především běžných škol. Pro potřeby speciálních mateřských škol bylo třeba některé…
Národní strategie ochrany práv dětí
21.1.2016, Zdroj: Verlag Dashöfer
Informace MŠMT č. j. 14 453/2005-24 (Věstník MŠMT č. 10/2005)
31.5.2015,
, Zdroj: Verlag Dashöfer